Powered By Blogger

zaterdag 12 november 2011

Nieuwe schrijfster en Must have mode accessoire:vilten hoed.



heey,
Ik zal me eerst wel even voorstellen.Mijn naam is liz.Mijn account op stardoll heet marscara214.Mijn hobby's zijn:stardoll,tekenen en kleding ontwerpen.Ik ga schrijven over de nieuwste mode  trends.
Hier alvast een trend voor deze winter.


Must-have mode accessoire:De vilten hoed.



Voor een instant fashion look hoef je deze winter maar één kleine aankoop te doen: een vilten hoed. Bij de grote modeketens (H&M of C&A bijvoorbeeld) vind je ze al voor zo'n tien tot vijftien euro. Voor een klein bedrag doe je jezelf een supermodieuze look cadeau. De vilten hoed is een must-have en een onafscheidelijk accessoire van elke fashionista.
Als eerst waren ze op de catwalk bij Gucci voor winter 2011-2012 te zien en direct daarna verschenen ze in het straatbeeld. Vilten hoeden met een brede rand die je ogen mysterieus verbergen en de focus leggen op je mond (een felle lippenstift is een must!). Ze zijn een enorm succes en dat is niet verwonderlijk als je bedenkt dat je look met dit accessoire in één klap supertrendy is.
De vilten hoeden komen in alle kleuren. Zwart kan natuurlijk overal bij, maar probeer ook eens een opvallende kleur als turkoois of steenrood. Draag ze bij een trenchcoat of een wintermanteltje. Geef de sombere herfst- en winterdagen flair met dit mode accessoire.

Foto's van de vilten hoed.
Dat was het.

X-jes Liz(marscara214)

Geen opmerkingen: