Powered By Blogger

vrijdag 11 november 2011

Gezocht.

Heeey
Ik zoek mensen die voor mijn blog willen werken.
Waarom?
Omdat,Ik zelf niet altijd tijd heb om iets te posten.En wil de blog levendiger maken.
Wil JIJ mij helpen?
Schrijf je dan in.
Wat moet je doen?
Je moet iets kennen van mode.
Je moet eventueel een stardoll account hebben. (maar moet niet)


Zo moet je je inschrijven:
-Je naam
-Je stardoll naam (eventueel)
-Wat je wilt doen voor deze blog
-Waarom je wilt schrijven
Groetjes topangaxx

2 opmerkingen:

Liz zei

heey mijn naam is liz.Op stardoll heet mijn account marscara214.Ik zou graag voor je blog willen schrijven ik weet veel van stardoll en fashion natuurlijk.Kijk maar bij mijn blogs op stardoll en de Starblog daar mag ik ook voor schrijven.Laat maar in mijn gastenboek op stardoll weten of ik vooor je blog mag schrijven.xx liz

Sarahx zei

Ik heet Sarah & op Stardoll Sarahbopp. Ik wil schrijfster worden van deze blog omdat mijn blog verwijderd is --', En natuurlijk omdat stardoll super leuk is (;

xx Sarah.