Powered By Blogger

zaterdag 25 augustus 2012

Medeling voor alle wedstrijd winnaars:

Hoi wedstrijd winnaars!

Jullie hadden laatst mee gedaan om een maand kaal te gaan voor Kanker.
Super bedankt voor jullie steun.


Maar:
Er zijn maarliefst 65 winaars uitgekomen!
En als prijs gaan hun Suite, Album, en Scenery's op deze blog staan.

Sommige heb ik al erop gezet.
(Waarschijnlijk kan het zijn dat hun berichten al een paar pagina's verder staan)

Als ik je er op heb gezet, stuur ik sowiezo een berichtje in je gastenboek. Dus als je die nog niet hebt gekregen, maak je dan geen zorgen, want dan moet jou prijs nog op deze blog komen ;)


------------------------------

Maar, omdat mijn school weer is begonnen, en ik weer vol word gepropt met huiswerk.. kan ik alleen in het weekend posten.
Dus in de weekenden komen er weer nieuwe winnaars op de blog!

Héél misschien ook nog door de week, maar dat denk ik niet.. want voorlopig staat mijn agenda écht écht écht vol.


______________________

Ik post het trouwens ook alleen in het weekend, zodat de andere schrijvers van deze blog ook de gelegenheid hebben om berichten te posten.
Want die berichten nemen écht veel plek in beslag.. en daarom komen de berichten van de andere schrijvers op de volgende pagina te staan.. en dat is nogal irritant..


Thanks voor het lezen!
Hopelijk begrijpen jullie het!


xxx kenarie !


Geen opmerkingen: