Powered By Blogger

zaterdag 25 augustus 2012

CAMPONY2 IS EEN HACKER!

Hoi Stardolls!
Ik heb geen foto's ETC. van campony2, maar ik wil jullie wel waarschuwen.


1/2 weken geleden zei vroeg Campony2 aan mij of ik SS wou worden. Dus ik zei ja. Dus na een heel gesprek, vroeg ze uiteindelijk om mijn wachtwoord. Sowieso is ze dus al een hacker, want je mag om geen wachtwoorden vragen.

Een dag later deed ze hetzelfde..

Dit deed ze 4 keer! > ze bleef het gewoon proberen!

Na de 5de keer gaf ze UITEINDELIJK toe dat ze me probeerde te hacken.

NU, VANDAAG DUS, probeerde ze het ALWEER, DE 6DE KEER?
IS ZEI WEL GOED IN HAAR HOOFD OFZO?


SOWIEZO, WAAROM WIL ZE IEMAND ANDERS SS MAKEN, ALS ZE HET ZELF NIET EENS IS.


MENSEN, ECHT, PAS OP! CAMPONY2 IS EEN HACKER. ALS ZE DIT NOG EEN KEER PROBEERT, DENK IK ER WÉL AAN OM PRINTSCREENS TE MAKEN, ZODAT JULLIE ALLEMAAL KUNNEN ZIEN DAT CAMPONY2 EEN HACKER IS.

Bedankt voor het lezen.

Vergeet niet: Geef nooit je wachtwoord weg! NIEMAND mag om je wachtwoord vragen, want dan is het een hacker!
Ik zeg maar zo; Het is je eigen risico als je je wachtwoord weggeeft, en daarna gehackt wordt.



Oh, en, het is deze periode wel héél erg raak met het hacken. Veel mensen worden rond deze tijd gehackt. De hackers slaan dus weer eens toe.. Geef daarom dus nooit je wachtwoord weg, ookal lijkt die persoon betrouwbaar. EIGEN RISICO.

xxx kenarie

Geen opmerkingen: