Powered By Blogger

zondag 15 juli 2012

Wedstrijd GESLOTEN!


DEZE WEDSTRIJD IS NU BEZIG, AANMELDEN NIET MEER MOGELIJK.



Hoi Stardolls!
Ik wil even jullie aandacht voor iets belangrijks.

Ik ben een soort wedstrijd begonnen.

Ik heb er een reden voor, en als je naar het plaatje bovenaan dit bericht kijkt, kun je het al zien;
Deze Stardoll heeft geen haar, maar toch ziet ze er blij uit.


De wedstrijd:
Ga 1 maand kaal voor Kanker
&
RESPECT!
Wat bedoel ik daarmee?
Ga op Stardoll een maand lang met een haar-vrij hoofd rondlopen. Geen enkel plukje haar mag erop zitten. Ook geen pruiken, of strikken die van haar zijn gemaakt.
Wat je wel mag op je hoofd; Petten, mutsen, strikken, haarbanden ETC. Als er maar geen haar in zit.

Dingen die o.a niet mogen:
(Geen pruiken & geen strikken met haar)


Dingen die o.a wel mogen:
(Een grote bloem & een haarband & een grote strik)



Ik kom regelmatig langs in je suite om te kijken of je niet vals speelt. Speel je wel vals, lig je er meteen uit.
(Ik deed eerst met een waarschuwing, maar ik heb deze regel aangepast, we moeten respect tonen, écht een maand kaal, zonder waarschuwingen ETC. anders kan iedereen een keer z'n haar opdoen.. en dat hoort niet bij de wedstrijd!!)


De prijs: Een verslag van je suite, album, en scenery's & je hebt súper véél respect voor anderen!
(Eerst deed ik er ook intervieuws bij, maar dat worden er teveel! GEEN INTERVIEUWS MEER!)




INSCHRIJVEN TOT: Woensdag 18 juli 2012.
Laat in het gastenboek van kenarie achter dat je meedoet.

xxx kenarie!

Geen opmerkingen: