Powered By Blogger

maandag 16 juli 2012

vreemd cadeau

heej iedereen,


Er is dus nu een actie gaande voor gratis starcoins.
Dit hebben jullie vast allang ontdekt, zo ziet die er uit;
maar nu is het dus zo dat als je superstar bent krijg je om de 5 dagen een gratis geschenk, als eerste kreeg je een heel lelijke nachtjapon (zo leek het net!)
En de 2de keer kreeg je best leuke schoentjes en de derde keer kreeg je weer dezelfde schoenen! echt heel vreemd, dus nu is mijn vraag aan alle superstars, hebben jullie dit ook of ligt dat aan mijn stardoll acount/laptop!? Ik zou het leuk vinden als je even hierop reageerd als je dit herkent!
Zo zien de schoenen eruit:
 en hier zie je dus ook dat ik ze twee maal heb gekregen! erg vreemd dus!

Ik hoor wel van jullie!
xoxo Listede4 (Vera)


Geen opmerkingen: