Powered By Blogger

dinsdag 3 juli 2012

Nieuwe Styled Outfit!

^^ Speciale banner gemaakt voor de Styled Outfits ^^



Hoi Stardolls!

Ik heb weer een nieuwe non-SS Styled Outfit gemaakt.
Het is alweer 2 maanden geleden toen ik mijn laatste Styled Outfit heb gemaakt, dus is het hoogtijd voor een nieuwe!

+ TOTAAL +
282 Starcoins


Dit is de look:

 



 
We beginnen met een basis witte top.
Ik gebruikt de: Bonjour Bizou - Basic Top = 50 Starcoins.

Daarna gebruik je een witte broek met een hoge taille, doe deze over het hemd heen.
Ik gebruik de: Bonjour Bizou - High Waist Pants = 50 Starcoins.


 


 
Gebruik daarna een wit, doorschijnend hemd/truitje/blouse.
Ik gebruik de: Decades - White V Blouse = 72 Starcoins.


 



 
Gebruik daarna een lange blazer/ een normale blazer.
Je mag zelf weten welke kleur, maar het moet wel goed staan bij de schoenen die je straks kiest!
Ik gebruikt de: It Girls - Everyday Long Blazer = 60 Starcoins


 




Voor de schoenen gebruik ik:
Voile - Sequined Pumps = 50 Starcoins

*Tip*: Gebruik bij deze look schoenen met een hak eronder. (Bijvoorbeeld pumps)


 



 
Dat was hem!
Laat ook een reactie achter met wat jij van deze look vindt!
Suggesties/ opmerkingen altijd welkom!


 
xxx kenarie!


Dit bericht is trouwens ook naar de Starblog ingestuurd, maar jullie zien hem al vast als eerste! :) xxx


 

Geen opmerkingen: