Powered By Blogger

donderdag 5 juli 2012

Nieuwe Styled Make-Up!



Hoi Stardolls!
Ik heb een simpele maar toch romantische make-up look gemaakt!
Stappen:
1. Pak zwarte oogschaduw en maak het 'bewegend ooglid' zwart. Om de oogschaduw dikker te maken (zwarter in dit geval) herhaal je dit steeds.

2. Pak een korte OF lange zwarte mascara, en vul al je wimpers in.


3. Ik heb nog een eyeliner in het hoekje & op de waterlijn gebruikt, voor donkerdere ogen.

4. Als lipstick gebruik je een bloed rode kleur. (Ook dit kun je dikker/ roder laten lijken door er met de lipstick herhalend overheen te gaan.)

5. EXTRA: Ik gebruik nog een roze blush aan de zijkanten van de wangen (Dit hoeft niet!)
EN ik heb de wenkbrauwen zwart gemaakt.
Resultaat:

Je kunt de blush een beetje té vinden, (vind ik zelf ook wel een beetje) maar je moet zelf experimenteren wat jij mooi vindt aan je medoll!
xxx kenarie!

Geen opmerkingen: