Powered By Blogger

donderdag 17 november 2011

Twilight: Breakdawn part1

Heey
Zoals jullie het al zien de Twilight Breakdawn film is in ons land!! Joepie
VAnaf 16november 2011 was hij in de cinema tezien.
Natuurlijk ik iemand die een FREAK is van twilight moet die hebben gezien.
Ik had geluk ik ben gisteren naar de Priemere van Twilight geweest dus de film.
Hier heb je al een paar foto's.
Ik raad iedereen om deze film te bekijken in de cinema:
(staat Jacob nu aan de kant van de familie cullens???)
Groetjes topanga x
p.S: hoppelijk vinden jullie de film mooi!

4 opmerkingen:

Lindsey zei

Hee!
Ik heb het hele boek uitgelezen.

Inderdaad, Jacob staat aan de kant van de Cullens.

Verder verklap ik niks! ;D
xx kenarie

Chloé zei

Super ^^
Ik wil ook graag gaan!
Waar eindigt de film eigenlijk?
Ik bedoel; tot welk deel van het boek is Breaking Dawn deel 1?
xx'

scharpyevens zei

Heey
Ik heb het boek zelf niet gelezen dus weet ik het niet. De film eindigd alleen waneer Bella haar ogen open doet en dat ze een vampier is :P

Lindsey zei

Hee!

Zal ik nog wat verklappen?
Bella raakt zwanger van een vampier- mens. Ze gaat haast dood van de pijn. Wanneer ze gaat bevallen raakt ze in een coma. Ze moest wel vampier worden, want ze stikte. Als Bella haar ogen opent, is Twilight Breaking- Dawn deel 1 afgelopen.

Ik ga niks zeggen over deel 2 :P

Tenzij jullie dat vragen XD

xx kenarie