Powered By Blogger

vrijdag 14 september 2012

Winnaars 24 & 25: edwardjacob13 EN de-knuffelberin

Hoi!
Het is alweer 2 weken geleden toen ik mijn vorige winnaars op de blog zette, vorige week heb ik het niet kunnen doen i.v.b met huiswerk. JA, school neemt nu ookal mijn weekenden in beslag.. ik heb écht écht écht waanzinnig veel proefwerken en SO's, allemaal al aan het begin van dit schooljaar?! Zijn ze gek geworden?! Ik heb volgende week zelfs ÁLLE DAGEN Proefwerken of SO's!! Ik heb geen sociaal leven meer..
 
Maarja, hier zijn weer 2 nieuwe winaars!:
 
edwardjacob13
de-knuffelberin
-----------------------------------------
 
edwardjacob13:
 
 
Suite:
 

 
 
Album:

 
 
Scenery's:

 
Dat was edwardjacob13 !
 
____________________________________
 
de-knuffelberin:
 
Suite:

 
 
 
Album:

 
 
Scenery's:

 
 
Dat was de-knuffelberin!
 
__________________________________
 
De 2 volgende winnaars zijn:
 
lineke123456789
knor-knorretje
 
 
De 10 vorige winnaars waren;
 
 
 
 
xxx kenarie !

Geen opmerkingen: