Powered By Blogger

zondag 22 juli 2012

Hayden Panettiere (Kirby Reed; Scream 4) Styled Outfit!


Hoi Stardolls!
Ik heb een nieuwe styled outfit gemaakt, die gebasseerd is op Kirby Reed uit de film Scream 4.

Kirby Reed; wordt gespeeld door Hayden Panettiere. Ze ziet er altijd stijlvol/ modieus uit. :3

Scream 4; Je weet wel, je telefoon gaat, je neemt op, en er is een enge stem die vraagt: 'What's Your Favourite Scary Movie?' nadat je antwoord geeft ondervraagt hij meer.. als je ophangt belt hij terug.. en terug.. en terug.. totdat hij uiteindelijk naar je toe stormt en je vermoord met een mes. (Heb ik je al bang gemaakt) :3
Als je een horror-liefhebber bent kan deze film niet ontbreken. :3
Ikzelf vind hem niet veel aan (al de eerste keer dat ik hem zag al niet echt; omdat ik die écht écht mega enge horror gewend ben xD ) maar voor vele is dit al té scary :)
Haha, maar nu naar de Styled Outfit:

Dit is Kirby:
(Ofja.. Hayden Panettiere.. als Kirby Reed.. ja.. oke) :


Uhme.. Ja, op deze film heb ik het dus gebaseerd:

Nog wat foto's van Kirby:

Hier wordt Kirby dus opgebeld..
Enne, hier ook nog een keer..
(Die 'Ghostface' geeft wel veel beltegoed uit als die de halve film alleen maar mensen opbeld.. )
En hier zit ze op school :)


Hier baseer ik dan de look op:


Dit is hem dan:



Als eerste koop je een kort wit topje:
Deze hieronder kun je in de Zoekmachine vinden in Starplaza:


Dan koop je een grijze blazer:
Deze hieronder kun je bij Bonjour Bizou kopen.



Dan koop je een zwarte strakke broek:
Deze hieronder kun je kopen bij Bonjour Bizou:



En als laatste koop je zo'n schoenen:
Ik heb deze uit de Zoekmachine gevonden:


Dat was het :3

xxx kenarie!

Geen opmerkingen: