Powered By Blogger

maandag 9 juli 2012

Afscheid xx


Heeii lieve mensen,

Ik kom afscheid nemen van jullie.
Ik was eigenlijk al ingeroepen als een tijdelijke schrijver.
Maar het ging heel goed enzo dus ben ik het een tijd blijven doen.
Maar ik krijg het nu veelste druk dus ik moet een blog opgeven.
En hoe jammer ik het ook vind stop ik toch echt met deze super site.

Ik en scharpyevens blijven samen werken met elkaars bloggen.
blijven elkaar gewoon bij staan.
En als er weer nood is helpen we elkaar gewoon.

Ik vond het super om voor jullie te schrijven.
Ik moet nu veder met mijn eigenblog; hemelengel.blogspot.com

Doegg lieve mensen xx

3 opmerkingen:

listede4 zei

wat jammer dat je gaat stoppen schat! xxx Vera

scharpyevens zei

ooh sweettii. Je was echt super!. En tuurlijk gaan we blijven samenwerken. xxILY girl♥

Lindsey zei

Neeeeeeee!