Powered By Blogger

vrijdag 1 juni 2012

Bedankje

Heeey
Wat ik eerst wil zeggen is. Sorry sorry sorry dat ik nooit meer post maar het komt door school en de examens die erover 2weken komen :O En de mensen die dat kennen SB'S heb ik volgende week de hele week :S. Maar in de 2maanden van de grootte vakantie post ik veel. Heb dan echt vrije tijd.
Bedank voor jullie begrip.

Wat ik nu nog willen zeggen is: Super veel bedankt Hemelengel je hebt echt alles gepost de voorbije
dagen en maanden. Ben echt zo blij dat je zoveel doet voor de blog. En sorry nogmaals dat ik niet veel post :'(.
Maar je bent echt een schat. Je bent een echte Engel uit de hemel!♥
Groetjes Topanga

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dankjewell ik doe het met plezier xx Hemelengel

scharpyevens zei

Ooh maar echt heel bedankt je bent echt een engel x♥