Powered By Blogger

zaterdag 21 april 2012

Schrijfsters! HELP!

Heeeey
Ik zoek schrijfsters voor op deze blog! 
Wil jij een schrijfster worden! zeg het dan in men gastenboek of reageer

Wat moet je zoal doen:
  • Je moet min 1 keer per week iets posten ♥
  • je mag kiezen over wat je het hebt.
  • Maak geen eigen reclame voor je doll. (en anders moet je het vragen aan mij!)

Als je schrijfster wil worden heb je wel een eigen banner nodig en moet je wel al iets weten over schrijfster zijn (;
Groetjes Topanga ♥

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heeiii ik zou graag willen schijven. Op stardoll heet ik: hemelengel
Ik heb al ervaring omdat ik op mijn eigen blog ook schrijf (hemelengel.blogspot.com)

XxX

scharpyevens zei

Zou je echt willen helpen met schrijven??? Oh je bent echt super. Dankje. Zal het vragen op sd aan je. Ps: stuur je google-account dan dan kan ik je toevoegen xx♥