Powered By Blogger

maandag 5 maart 2012

BASICS BANKEN ZIJN IKEA BANKEN??!!

Hee mensen!
Ik heb een ontdekking gedaan!
Ik zat op de IKEA site te kijken tussen de bankstellen, en ja hoor, ik vond een witte IKEA bank die sprekend lijkt op de BASICS banken!
Deze witte bank vond ik:
LIJKT SPREKEND TOCH?!
**ZELFS DE BANKSTEL POTEN LIJKEN HETZELFDE!**
De link om het bankstel op de IKEA site te zien staan:

Ik heb ook deze witte stoffen bank op de IKEA site zien staan.
Ook deze vind ik er sprekend op lijken!
Oké, deze kleuren komen misschien niet helemaal hetzelfde over.
De IKEA bank is wat feller dan de BASICS bank, maar ze lijken verder echt sprekend!!

Zelfs de gele bank!
-Betekend dit dat Stardoll de IKEA bank heeft nagemaakt?
-Of is dit zware toeval?
xxx Lindsey / kenarie


Geen opmerkingen: