Powered By Blogger

vrijdag 20 januari 2012

SS Spijkerlook!

Hoi Stardolls!

Ik ga een spijkerlook maken! Wat je hiervoor kunt uitgeven:
~ 43 Stardollars
~ 70 Starcoins

Als eerste koop je een witte top. Wat ik heb gebruikt:
White Tube Top ~ 30 Starcoins ~ Basics





Daarna koop je een spijkerbroek. Ik heb nu een Superstar spijkerbroek gekocht, maar je kunt ook een makkelijke 50 Starcoins spijkerbroek kopen. De broek die ik nu heb gebruikt:
Oxigen Trousers ~ 20 Stardollars ~ Miss Sixty
*Plaats hem over de witte top heen*





Dan kun je nog een spijkerjasje kopen. Het jasje dat ik nu heb gebruikt:
Jeepney Jacket ~ 17 Stardollars ~ Miss Sixty





De schoenen moeten eruit ''spatten''. Koop daarom schoenen met een extra hoge hak/zool. De schoenen die ik nu heb gebruikt:
Heavyweight Black Platforms ~ 40 Starcoins ~ Fallen Angel





En als ''finishing touch'', een Chaneltasje! Het Chaneltasje dat ik nu heb gebruikt:
Inspired By Chanel Handbag ~ 6 Stardollars ~ Decades
*Je kunt natuurlijk ook gewoon een ander tasje gebruiken!*





Hopelijk vinden jullie de look leuk, en proberen jullie hem :) Suggesties zijn altijd welkom!



Groetjes, kenarie !


Geen opmerkingen: