Powered By Blogger

vrijdag 13 januari 2012

HELP

Heeey
IK heb jullie hulp nodig!
Kenarie (lindsey) en ik 
hebben dus een blog. Maar met 2 is het te veel werk.
dus vroeg ik me af. Willen er mensen werknemers van de blog worden?
Zo ja. Dit moet je aan voldoen.
  • Je moet een stardoll account hebben.
  • Je moet zeker envast 3 a 4 keer in een week iets posten. als er iets is kun je het me altijd zeggen als je niet kunt posten op die dag.
  • Je moet gevoel voor mode hebben. (zit zelf in het mode vak op school)
  • en als laatste je moet plezier hebben op stardoll en op de blog.
Dit was het dan als jij het heel graag wilt. moet je het maar zeggen.
dit is mijn suite: http://www.stardoll.com/member/scharpyevens

groetjes topanga x

2 opmerkingen:

Lisa zei

Ik wil wel meeposten hoorr. (:

scharpyevens zei

Echt?? ik ben nu on op stardoll x