Powered By Blogger

woensdag 11 mei 2011

Nieuwe coins

HEeeeey
Hier zijn ze

Nu kun je nog MEeeeeeeeeer shoppen.
MAar ik vind dat het wel raar is vind ej zelf niet?
er is nu een nieuwe manier om te betalen op stardoll. nu zijn er 2 valuta

in plaats van 1! en er zijn slechts 5 manieren om starcoints te verdienen vroeger
maar5. J kunt nu tot 1000 starcoint verdienen, en ook veel meer kopen dus!
en iedereen kan vanaf nu recycleren! zelfs meer dan 1 artikel
per dag, dus dat is weer een starcoint!
MAar ik vind wel dat alles duurder is geworden vind je niet?

3 opmerkingen:

Inge zei

Eigelijk kan je helemaal niet meer kopen, want alle prijzen zijn gewoon x10 gedaan.
4 sd = 40 starcoins.
Ik vind het niet leuk! Ik had namelijk 231 sd gespaard..

scharpyevens zei

JA ah maar je kunt die 231sd over plaatsen naar coins. xx

Inge zei

Ja, maar dat vind ik niet leuk. xD